Процес узгодження зовнішньої реклами

Якщо ви є власником кафе, магазину або іншого закладу, до якого потрібно привернути увагу потенційних споживачів, то рано чи пізно ви звернетеся до зовнішньої реклами. Якісна, яскрава вивіска здатна створити сприятливий імідж вашої компанії і серйозно збільшити потік клієнтів.

Але перед тим як здійснити монтаж вивіски необхідно пройти ряд перевірок та погоджень. Якщо мова йде про Санкт-Петербурзі, то відповідно до Постанови Уряду Санкт-Петербурга від 20.09.2012 N 1002 «Про порядок взаємодії виконавчих органів державної влади Санкт-Петербурга при видачі дозволів на встановлення або переміщення об’єктів для розміщення інформації в Санкт-Петербурзі» (ознайомитися з цим документом Ви можете нижче) будь-яка вивіска, а значить і зовнішня реклама, більше 1 кв2 в обов’язковому порядку повинна пройти узгодження в Комітеті по пресі.

Процес узгодження може затягнуться на кілька місяців і краще довірити його професіоналам, так як потрібно знати ряд моментів, які можуть скоротити термін роботи. Весь процес можна розділити на наступні етапи:

  • Попереднє погодження до КМДА (Комітет з містобудування та архітектури) у районного художника.
  • Після затвердження макету відбувається етап підготовки документів.
  • Після того, як всі документи зібрані, вони подаються в Комітет з друку. Повний термін погодження зовнішньої реклами Петербурзі близько 2 місяців.
  • Отримання офіційного дозволу на встановлення зовнішньої реклами від Уряду Санкт-Петербурга
  • Після цього ваша зовнішня реклама буде змонтована і підключена і почне приносити вам дохід.

    Реклама

    Share this:

    • Twitter
    • Facebook

    Сподобалося це:

    Подобається Завантаження…

    Схоже

    Розділ:

    Квартири

    Залиште коментар

    Чим відрізняється власник частки від власника кімнати у квартирі?

    Протипожежна безпека житла