Основи рекламної фотогенічності

Нові можливості ринку нерухомості, відкриті завдяки інтернет-продажу, надають можливість розбавити сухі цифри оголошень безпосередній демонстрацією «продукту». Досвід показує, що ріелтерські оголошення з фотографіями служать каталізаторами успіху продажу. Головне – вибрати правильні знімки.

По-перше, на тлі суцільного тексту привертає увагу саме фото. По-друге, наявність такого допоміжного елемента значно зміцнить довіру до конкретного продавця: і посередники, і покупці зможуть зрозуміти, з ким вони мають справу. Нарешті, фотографії в оголошеннях економлять час продавців, запобігаючи зайві покази квартири.

З іншого боку, прикріплення випадкового знімка до рекламного тексту не матиме належного ефекту. Само собою, вигідніше житло буде виглядати в об’єктиві професійної камери. Не зайвим буде вміння фотографа правильно виставити світло. Щоб ще більше зацікавити потенційних покупців, можна не просто провести прибирання перед зйомкою, а й зробити невеликий ремонт. Додатковим «бонусом» стане повнота відображення житлових зон. Оголошення буде виглядати оригінальніше, якщо його забезпечити знімками виду з вікна і фотографіями фасаду.

Реклама

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

Сподобалося це:

Подобається Завантаження…

Схоже

Розділ:

Корисні поради

Залиште коментар

Tagged with:

  • оголошення
  • подача оголошень
  • продаж нерухомості

Опалубка як елемент будівництва

Це страшне слово – «неліквід»